Obchodní podmínky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
provozovny thajských regeneračních a rekondičních služeb "Dee Dee Massage"
1. Základní ustanovení
1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "obchodní podmínky")
upravují smluvní vztahy
mezi podnikatelem a provozovatelem provozovny služeb Thajské masérské,
rekondiční a regenerační služby,
adresa provozovny: V tůních 1330/15, 120 00,
Praha 2 - Nové Město
Identifikační číslo provozovny: 1012435954, IČ: 71383638 Bc.Pavel Kašík,
DiS., není plátcem DPH zapsaným v živnostenském rejstříku.
Úřad příslušný podle §71 odst.2 živnostenského zákona: Úřad městské části Praha
11, podnikající
na základě živnostenského oprávnění a Živnostenského listu vydaného dne
25.10.2018 s identifikačním číslem 71383638 s provozováním živností:
• živnost vázaná od 25.10.2018
Předmět podnikání: Masérské, rekondiční a regenerační služby
Adresa pro doručování:
Dee Dee Thai Massage, V tůních 1330/15, 120 00, Praha 2 - Nové Město
Telefonní číslo: 603910432
Kontaktní e-mail:deedee.prague@gmail.com
(dále jen "provozovatel")
a
kupujícím poskytovaných služeb ( dále jen "kupující" ), a uživatelem
poskytovaných služeb ( dále jen "zákazník" ).
1.2. Provozovatel poskytuje masérské, rekondiční a regenerační služeb služby na
základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou
způsobilost k vykonávaným činnostem u odpovědné osoby.
1.3 Nákupem dárkového poukazu, telefonickým nebo osobním objednáním služby,
objednáním konkrétního termínu služby projevuje kupující i zákazník svůj
souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.
2. Zdravotní indispozice zákazníka
2.1. Zákazník je povinen před objednáním služby, popř. před samotným výkonem
služby, informovat provozovatele o svých zdravotních potížích či o pouhých
pochybnostech o svých zdravotních potížích, při nichž se služby nesmějí
provádět nebo při nichž služby není vhodné provádět z důvodu vzniku či zhoršení
zákazníkových zdravotních komplikací. Provozovatel doporučuje zákazníkovi, aby
v případě svých zdravotních jakýchkoliv potíží předem konzultoval vhodnost
služeb se svým lékařem.
2.2. Provozovatel zejména nedoporučuje výkon služby, pokud zákazník trpí
akutními záněty kloubů a svalů, kožními vyrážkami, plísněmi, velkými modřinami,
nádory, vředy, otevřenými ranami, pokročilou osteoporózou, horečkami či
zvýšenými teplotami, stavy zvýšené krvácivosti, bakteriální či virovou infekcí apod.
2.3. Každý zákazník je plně zodpovědný za svůj zdravotní stav. Provozovatel
nenese žádnou odpovědnost za případné zdravotní komplikace, jež vzniknou
zákazníku v důsledku jím před výkonem služby neohlášených či zatajených
zdravotních potíží, kterými tento zákazník trpí, či nerespektováním výše
uvedeného v tomto čl. 8. VOP. a uvedenými v obecných opatřeních pro klienty přicházející na masáž včetně kontraindikací na stránkách provozovatele.
3.
Objednávka termínu služeb
3.1. Zákazník provádí objednání termínu služby činěním závazné objednávky.
Objednávku může zákazník učinit těmito způsoby:
a) telefonicky
b) osobně při návštěvě provozovny Dee dee Thai massages provozovaných na adrese
V tůních 1330/15, 120 00, Praha 2 - Nové Město
c) přes internetové stránky provozovatele
3.2 Zákazník se před rezervací a zaplacením služby seznámil, a provedením rezervace plně souhlasí s požadavky uvedenými v obecných opatřeních pro klienty přicházející na masáž včetně kontraindikací na stránkách provozovatele.
4. Termín služby a podmínky k poskytnutí služeb
4.1. Termín služby je třeba dohodnout a rezervovat předem. Na objednávky služeb
bude reagováno
v průběhu provozní doby.
4.2. Dohodnutý termín je závazná objednávka. Provozovatel bude připraven na
dohodnutý termín návštěvy zákazníka rezervuje příslušný čas maséra na místo
určení, kde se má objednaná služba uskutečnit, kapacitu a přípravu před
službou.
4.3. Přeobjednání
Pokud se z vážných důvodů nemůže v dohodnutém termínu služba uskutečnit,
informujte o tom předem telefonicky a emailem, nejpozději však 25 hodin před
zahájením objednané služby. (V případě, že provozovatel nezvedá telefon, je
zřejmé, že pracuje a věnuje se jinému zákazníkovi. Jakmile bude moci zavolá
zpět na zmeškaný hovor nebo odpoví na email. ) Nepoužívejte pro toto volání
skrytá čísla. Můžete napsat i sms zprávu. Pozdější přeobjednání se považuje za
absenci zákazníka.
4.4. Marný příchod a neuskutečnění služby pro překážku ze strany zákazníka
Je-li provozovatel na místě sjednané závaznou objednávkou služby a zákazník
neumožní uskutečnění objednané služby dle podmínek k poskytnutí služby, je to
bráno za marný příchod a budou zákazníkovi účtovány položky dle platného Ceníku
služeb - cena objednané služby - masáže, terapie, a to s ohledem, zda se
netýkala tato později sdělená absence ze strany zákazníka vážného zdravotního
stavu, závažných osobních překážek nebo poruchy dopravního prostředku, vše
podpořeno právně uznatelným potvrzujícím dokladem.
4.5. Podmínky k poskytnutí služby/Pozdní příchod
Služby jsou poskytovány na základě objednávek v čase a v místě smluveném se
zákazníkem. Dostaví-li se klient max. 15 minut po dohodnutém termínu, bude
služba provedena ve zkráceném rozsahu tak, že skončí v původně stanoveném čase.
Pozdější příchod na masáž se považuje za absenci klienta.
4.6 Neuskutečnění služby pro překážku ze strany provozovatele
Nedostaví-li se provozovatel bez předchozí omluvy k zákazníkovi nebo nemůže-li
provozovatel objednanou službu zákazníkovi poskytnout pro nenadálé překážky -
vážný zdravotní stav, závažné osobní překážky, havárii v provozovně, poruchu na
zařízení, poruchu na dopravním prostředku, bude zákazníkovi nabídnut náhradní
termín služby.
5. Odmítnutí masáže(služby)
Masáž(služba) může být odmítnuta v těchto případech:
a) zákazník se dostaví na masáž(službu) se zjevnými příznaky infekčních
onemocnění
b) zákazník se dostaví na masáž (službu)v podnapilém stavu nebo pod vlivem
návykových látek
c) zákazník se dostaví na masáž(službu) se zdravotními problémy medicínského
charakteru
d) zákazník se dostaví na masáž(službu) v nevyhovujícím hygienickém stavu
e) zákazník se během objednávání termínu masáže(služby)vyjadřuje nepřístojným
způsobem, obtěžováním poskytovatele služby s náznaky sexuálního podtextu
(erotické a sexuální služby neposkytujeme)
6.
Předčasné ukončení masáže(služby)
Masáž může být předčasně ukončena, pokud se:
a) během masáže(služby) u zákazníka objeví zjevné příznaky infekčních
onemocnění nebo
b) během masáže (služby) u zákazníka objeví zjevné příznaky podnapilosti či
návykových látek neb
c) během masáže(služby) u zákazníka objeví zjevné příznaky zdravotních problémů
nebo
d) během masáže(služby) bude zákazník přes opakovanou výzvu chovat nepřístojným
způsobem obtěžováním poskytovatele služby s náznaky sexuálního podtextu
(erotické a sexuální služby neposkytujeme)
7. Prostory zákazníka
K provedení objednané služby budou prostory zákazníka budou přizpůsobeny
podmínkám dle VOP 4.5.
7.1. Příchod do prostor zákazníka
7.1.1. Vstupem do prostor zákazníka vyjadřuje zákazník souhlas se svou
povinností dodržovat pravidla bezpečnosti práce a prevence rizik na pracovišti
služeb provozovatele a povinností dodržovat bezpečnostní pokyny provozovatele.
7.1.2.Každý zákazník povinen dbát pokynů provozovatele.
7.1.3. V případě smluvené masáže nebo terapie dítěte nebo osoby, která vyžaduje
pomoci druhé osoby z důvodu pohybového nebo jiného handicapu je vždy vyžadována
přítomnost jedné doprovázející dospělé osoby.
7.5. Osobní věci a cennosti
7.5.1. Provozovatel nenese žádnou zodpovědnost za cennosti ( i šperky) odložené
v místě poskytování služby. Provozovatel doporučuje jakékoliv cennosti (i
šperky) ponechat uschované mimo místo poskytování služby už s předpokladem nutnosti
jejich sundání z důvodu masáže části těla, kde by byla cennost(šperk) překážkou
a stěžovala by práci maséra.
7.5.2 Před odchodem dbá zákazník na řádnou kontrolu místa, kde si vše odkládal.
Zjistí-li nebo má podezření na odcizení či ztrátu odložené věci, je povinen
neprodleně informovat o této skutečnosti provozovatele a kontaktovat Policii
ČR. Na dodatečné ohlášení krádeže či ztráty nebude brán zřetel.
7.5.3. V případě objednávky služby, poskytuje provozovatel nadstandardní
zákaznický bezpečnostní komfort (VOP 7.6.). Provozovatel za jakékoliv případné
ztráty věcí klienta před masáží, během masáže i po masáži neručí. (Například
pokud byste si sundali šperk, není v naší moci neustále hlídat, zda někde
nezůstalo něco odložené a zapomenuté. Nemůžete po nás chtít, abychom poté
obvolávali klienty, co přišli po Vás, zda něco neodnesli, co jim nepatří...)
7.6. Odchod z místa služby
Provozovatel poskytuje nadstandardní zákaznický časový komfort. S ohledem na
ostatní návštěvníky služby se očekává odchod každého zákazníka do 15-ti minut
po skončení masáže.
8. Informovaný souhlas zákazníka
8.1. Zákazník je před první masáží(službou) instruován o zdravotních rizicích,
indikacích a kontraindikacích. Pokud se rozhodne masáž (službu) podstoupit,
dává tím jasně a svobodně najevo svůj informovaný souhlas.
8.2. Zákazník je před následnou masáží(službou) tázán na pocity, změny, které
mu přinesla předchozí masáž(služba)a je tázán na aktuální zdravotní a psychický
stav. Pokud se rozhodne masáž (službu) podstoupit, dává tím jasně a svobodně
najevo svůj informovaný souhlas, a že se obeznámil se všemi podmínkami a opatřeními pro klienty přicházející na masáž.
9. Cena
služeb a platební podmínky
9.1. Veškeré ceny služeb jsou stanoveny aktuálním ceníkem služeb, který je
dostupný na doméně provozovatele nebo v tištěné podobě při službě
provozovatele. Provozovatel není plátcem DPH a z tohoto důvodu jsou veškeré
ceny služeb vždy uváděny jako ceny konečné.
9.2. Cenu služby uhradí zákazník provozovateli nejpozději před ukončením, a to
těmito způsoby:
a) V masážním studiu přijímáme výhradně platby v hotovosti pro příchozí klienty bez předchozího objednání. Proto doporučujeme provést rezervaci přes naše webové rozhraní, kdy si platnou online rezervací kreditní kartou zabezpečíte čas a druh masáže.
b) Odečtením ceny služby z dárkového poukazu. Je-li hodnota dárkového poukazu
vyšší než cena vybrané služby zákazníkem, peníze se nevrací. Zákazník si však
může doplatit případný rozdíl objednáním následné služby.
c) Přes webové rozhraní na stránkách provozovatele při provedení závazné
rezervace.
9.3. V případě, že si smluvní strany dohodnou navýšení rozsahu služby (čas
trvání služby, další služby apod.), bude toto navýšení rozsahu služeb
zákazníkem uhrazeno před plněním tohoto navýšení služeb.
10. Dárkové poukazy
10.1. Hodnota dárkového poukazu je uvedena na přední straně poukazu.
- Příklady nabízené hodnoty našich dárkových poukazů:
• Dárkový poukaz Dee Dee Massages na uvedenou službu
(například v hodnotě 1690 Kč v době zakoupení)
10.2. Poukaz není směnitelný za peníze a nelze ho rozměnit. Hodnotu poukazu je možné vyčerpat pouze jednorázovým nákupem.
10.3.
V případě reklamace, Vám u služby, u které byl uplatněn dárkový poukaz,
bude vrácena částka prostřednictvím náhradního dárkového poukazu.
10.4. Délka platnosti poukazu je maximálně 6 měsíců od data zakoupení až do data vyčerpání služby.
10.5. Platnost poukazu je uvedena na přední nebo zadní straně, v případě zakoupení nebo vyzvednutí objednávky v provozovně, společně s razítkem a podpisem. Po uplynutí tohoto data se poukaz stává neplatným.
10.6. Poukazem lze uhradit pouze nákup služby "Dee Dee Massages".
10.7. Nákup služeb se řídí platnými Obchodními podmínkami a Reklamačním řádem
provozovatele thajských regeneračních a rekondičních služeb "Dee Dee Masáže".
10.8. V případě ztráty nemůže být Váš dárkový poukaz nijak nahrazen.
10.9. Pokud vlastníte dárkový poukaz, nenechávejte čerpání až na poslední
chvíli. Zejména odpolední termíny jsou velmi rychle zaplněny, proto doporučujeme
objednávat se min. 3-4 týdny dopředu. Na objednání po splatnosti nemusí být
brán zřetel. Zjistíte-li, že nestihnete vyčerpání do splatnosti z důvodů
zdravotních, zavolejte, prosím, domluvíme se na posunutí platnosti poukazu nebo
za sebe můžete poslat náhradu s poukazem.
10.10. Prodávající potvrdí neprodleně obdržení objednávky ve smyslu § 1827
odst. 1 občanského zákoníku prostřednictvím e-mailu na e-mailovou adresu
uvedenou kupujícím v objednávce, přičemž toto potvrzení není akceptací návrhu
na uzavření kupní smlouvy pro poukaz na služby. Samotná kupní smlouva je
uzavřena akceptací návrhu na uzavření kupní smlouvy ze strany prodávajícího,
přičemž za akceptaci se považuje odeslání zboží ze strany prodávajícího
kupujícímu nebo výslovná akceptace návrhu na uzavření kupní smlouvy ze strany
prodávajícího prostřednictvím e-mailu deedee.prague@gmail.com nebo telefonu+420
603910432. Spotřebitel má právo zrušit objednávku, tedy odvolat svůj návrh na
uzavření kupní smlouvy, bez jakýchkoli sankcí až do okamžiku odeslání zboží.
Tuto skutečnost je spotřebitel povinen prodávajícímu oznámit e-mailem nebo
telefonicky. V případě, že kupující chce zrušit objednávku na zboží, které bylo
pro něj speciálně po dohodě objednáno, jako je poukázka na služby, je stanoven
storno poplatek ve výši 50 % z kupní ceny zboží. Kupní smlouva se uzavírá v
českém jazyce. Kupní smlouva je po uzavření archivována pouze po dobu nezbytně
nutnou pro její vyřízení, přičemž po tuto dobu je možné ji na písemnou žádost
spotřebitele zpřístupnit. Měnit objednávku a opravovat chyby lze do okamžiku
předání zboží k odeslání.
11. Ceník služeb
11.1. Ceník služeb je k nahlédnutí v místě poskytování služby thajských
regeneračních a rekondičních služeb "Dee Dee Masáže" v
provozovně a v místě prodeje činnosti a na webovém rozhraní
provozovatele. Ceny platí pro aktuální provozní dobu uvedenou na webových stránkách provozovatele nebo navýšena v případě dohodnutí termínu mimo
pracovní dny. A to tak, že bude k ceně
připočten na základě vzájemné dohody smluvní příplatek, který však nepřevýší
zvyklou cenu o více než 100 % z ceny, která je stanovena v pracovní den.
Všechny uvedené ceny jsou koncové, provozovatel není plátcem DPH.
11.2. Ceny jsou stanoveny aktuálně platným ceníkem.
11.3. Platba za objednané služby se provádí před absolvováním procedury, v
případě dárkových poukazů, odevzdá zákazník poukaz před absolvováním procedury
provozovateli. Neučiní-li tak, je služba účtována standardně dle ceníku.
11.4. Zrušení termínu masáže do 72hod. před masáží bez penalizace.
Zrušení termínu masáže (72 hod - 48 hod před masáží) - 50% z ceny zrušené masáže nebo 100%depositu.
Zrušení termínu masáže méně než 48 hod. před masáží - 100% z ceny zrušené masáže a depositu.
Vezměte prosím na vědomí, že vrácení peněz trvá 5-10 dní, než se objeví na výpisu z účtu vaší karty, a že za vrácení platby se neplatí žádné poplatky, ale poplatky poskytovatelům online plateb Stripe a SumUp za původní platbu se nevracejí, protože se jedná o vrácení peněz.
12. Reklamace služeb
12.1. Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně a
hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním
pochybením provozovatele.
12.2. Reklamace se podává písemně na adresu provozovatele nebo elektronicky na
e-mail: deedee.prague@gmail.com
12.3. Reklamaci u nás uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady.
12.4. V souladu se zákonem o ochraně spotřebitele přijímáme písemné reklamace:
- v našem sídle;
- v místě podnikání.
12.5. Doporučený postup při reklamaci:
- pro rychlejší vyřízení nás o reklamaci můžete předem informovat
a) telefonicky (v případě, že provozovatel nezvedá telefon, je zřejmé, že
pracuje a věnuje se jinému zákazníkovi. Jakmile bude moci zavolá zpět na
zmeškaný hovor.) Nepoužívejte pro toto volání skrytá čísla.
b) e-mailem
c) písemně;
12.4 Případné stížnosti vyřizujeme písemně, prostřednictvím svého kontaktního
e-mailu. Dále se můžete obrátit na subjekty uvedené níže.
K poskytování služeb jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění (článek
1.1) Naše činnost nepodléhá jinému povolování.
Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský
úřad. Kontrolu dodržování právních předpisů týkajících se technických požadavků
na zboží a bezpečnost zboží provádí Česká obchodní inspekce
(https://www.coi.cz/). Česká obchodní inspekce provádí též kontrolu dodržování
předpisů na ochranu spotřebitele. Práva spotřebitelů hájí i jejich zájmová
sdružení a jiné subjekty na jejich ochranu.
12.5. Ve vztahu k našim zákazníkům nejsme vázáni žádnými kodexy chování, ani
žádné takové nedodržujeme.
13. Bezpečnost práce a prevence rizik na pracovišti
13.1. Vstupem do prostor provozovatele vyjadřuje zákazník (i návštěvník)
souhlas se svou povinností dodržovat pravidla bezpečnosti práce a prevence
rizik na pracovišti provozovatele a povinností dodržovat bezpečnostní pokyny provozovatele – obsluhující terapeutky.
13.2. Za děti zodpovídá rodič.
14 Závěrečná ustanovení
14.1. ZODPOVĚDNOST ZA DŮSLEDKY POSKYTNUTÝCH SLUŽEB
Prohlašuji, že nejsem ochoten nést jakoukoliv zodpovědnost za důsledky a
komplikace, které by mohly zamlčením významných skutečností o Vašem aktuálním
zdravotním či psychickém stavu přímo či nepřímo ohrozit bezpečnost a účinky
provedené služby.
14.2. ODMÍTNUTÍ PROVEDENÍ SLUŽBY JE NAŠE I VAŠE PRÁVO
Máte plné právo bez vysvětlení odmítnout provedení dohodnuté služby, pokud se
okolnosti setkání v provozovně nebo náš zdravotní či psychický stav podle vás
ukáže nevhodný, a my s Vámi budeme i souhlasit.
Na druhou stranu si také i my si vyhrazujeme právo odmítnout Vám provedení
služby, pokud splňujete některá z níže uvedených kritérií.
Obecně platí, že služby neprovádíme buďto vůbec, omezeně, nebo pouze s písemným
doporučením ošetřujícího lékaře či terapeuta v těchto případech:
• Ženám v období 2. - 1. den před nebo během menstruace. Záleží na pocitech
ženy. Standardně však nemasírujeme oblasti dolů od žeber.
• Ženám v prvních 3 měsících těhotenství nikdy oblasti bederní páteře ani pánve
a kyčlí. Provádíme pouze vybrané druhy masáží a terapií.
• Osobám očividně podnapilým nebo pod vlivem jiných omamných látek. Ty bez
výjimky nemasírujeme nikdy.
• Osobám očividně akutně nachlazeným nebo nemocným. Ty nemasírujeme vůbec.
Provádíme pouze vybrané druhy terapií.
• Osobám očividně psychicky nestabilním, rozrušeným nebo nepříčetným. Ty
nemasírujeme vůbec. Provádíme pouze vybrané druhy terapií.
• Osobám s přecitlivělou kůží nebo čerstvě zhojenými ranami. Provádíme pouze
vybrané druhy masáží nebo terapií.
• Osobám s akutními zraněními nebo dosud nezhojenými ranami. Provádíme pouze
vybrané druhy masáží nebo terapií.
• Osobám se začínajícími křečovými žilami a viditelnými vlásečnicemi. Provádíme
pouze vybrané druhy masáží nebo terapií.
• Osobám s křečovými žilami ve vyšších stadiích komplikovanosti. Provádíme
pouze ty masáže nebo terapie, které písemně doporučí ošetřující lékař či
terapeut.
• Osobám čerstvě po operaci. Provádíme pouze vybrané druhy masáží nebo terapií
v souladu s průběhem rekonvalescence, a to pouze s písemným doporučením
ošetřujícího lékaře.
• Osobám s hojícími se vnitřními zraněními. Provádíme pouze vybrané druhy
masáží nebo terapií v souladu s průběhem rekonvalescence, a to pouze s písemným
doporučením ošetřujícího lékaře.
• Osobám podstupujícím systematickou terapii. Provádíme pouze vybrané druhy
masáží nebo terapií v souladu s průběhem rekonvalescence, a to pouze s písemným
doporučením ošetřujícího lékaře nebo terapeuta.
15. Platnost a účinnost
Reklamační řád, záruka a odstoupení od smlouvy
Zrušení
termínu masáže do 72hod. před masáží bez penalizace.
Zrušení termínu masáže (72 hod - 48 hod před masáží) - 50 % z ceny zrušené
masáže.
Zrušení termínu masáže méně než 48 hod. před masáží - 100 % z ceny zrušené
masáže.
V případě Odmítnutí masáže(služby) - bod 5.VOB, Předčasné ukončení
masáže(služby) - bod 6. VOB
zákazník zaplatí 100 % z ceny masáže(služby), tj. nebude mu zaplacená částka
navrácena ani nabídnut náhradní termín ze strany provozovatele. Laskavě se
vyvarujte i dalších pokusů návštěvy našeho studia.
Reklamace služeb viz bod 12. VOB
Odstoupení od smlouvy viz bod 14. VOB
Odchýlení se od VOP je možné pouze písemným souhlasem obou stran. Doplňující či odlišné podmínky obchodního partnera se na smluvní vztahy uvedené v těchto VOP neaplikují.
Znění těchto VOP může zhotovitel měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění VOP.
Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 01.01.2019 a mohou být kdykoliv upraveny bez předchozího upozornění.